【重要】Taylor Swift | The Eras Tour
セキュリティ強化に伴う開場時間変更のお知らせ
[Important Notice] Taylor Swift | The Eras Tour
Notice of Door Opening Time Change Due to Enhanced Security Measures

Taylor Swift | The Eras Tour 東京公演へのご来場に際しまして以下の通り大切なご案内を申し上げます。ご来場に先立ちましてご確認の上、お気をつけてお越しください。


  • 手荷物検査および金属探知機による検査を実施いたします。
  • 通常よりご入場にお時間を要しますため、早めのご来場へのご協力をお願いいたします。
  • 状況により、予定よりも早く開場する場合がございます。
  • 予定通りの18:00には開演いたします。開演直前は非常に混雑致しますので間際にご来場された場合、開演までにお席に着けない場合がございます。そのため、17:30までに場内にご入場いただけるよう当日は余裕を持ってお越し頂けますと幸いです。


ご協力よろしくお願い致します。
みなさまのご来場をアーティスト・スタッフ一同、心よりお待ちしております。

ご入場に関して

※ご入場時、手荷物検査および金属探知機による検査を実施いたします。

※安全検査の実施後、AnyPASSのQRコード認証を行います。AnyPASSアプリのHOME画面を表示して、入場口にお進みください。QRコードのスクリーンショットや、画面キャプチャー等ではご入場いただけません。

※会場周辺および会場内は通信電波環境が不安定な場合があるため、お座席番号は表示開始された際にスクリーンショット等で必ず保存をお願いいたします。

※再入場はできませんのでご注意ください。

AnyPASSチケット分配ご協力のお願い

※本公演はお一人様1枚チケットをお持ちいただきご入場いただきますので、2枚以上ご購入のお客様は必ず公演日前日までに同行者様へチケットの分配をお願いいたします。

※同行者様は分配されたチケットの受取を完了していただくようお願いいたします。

AnyPASSチケットが発券できていない方へのご案内

※各入場ゲート付近に設置のサポートデスクまでお越しください。対応にはお時間がかかりますのでチケットを発券できていないお客様は同行者様もお揃いの上で、開場時間の15:30にサポートデスクまでお越しいただくようお願いいたします。

・ 国内受付にてご購入のお客様
 20/24/25ゲートのいずれか:VIPチケット
 33ゲート:U-20

その他席種をご購入のお客様はお近くの比較的混雑の少ないゲートのサポートデスクまでお越しください。

・ 海外受付にてご購入のお客様
 25ゲート:VIPチケット
 33ゲート:U-20
 21ゲート:その他席種

※購入者様の本人確認を行います。下記に記載の身分証明証のいずれかを必ずご持参ください。
<運転免許証、学生証、パスポート、身体障害者手帳、マイナンバーカード(通知カード不可)、在留カード、特別永住者証明書、住民基本台帳カード、外国人登録証明書>

【開場前AnyPASSサポートデスクのご案内】

※開場時間に先駆けまして14:30~15:30の間、25ゲートのサポートデスクのみ事前の対応を行います。
14:30~15:30は国内・海外受付ご購入に問わず、25ゲートにて対応させていただきますので、お困りの際は開場前からご来場ください。

Regarding your attendance for Taylor Swift | The Eras Tour Tokyo performance, we would like to provide you with important information. Please review the following before your visit and arrive safely.

  • Baggage inspections and metal detector screenings will be conducted.
  • Please allow extra time for entry and arrive to the venue early, as entry may take longer than usual.
  • Depending on the situation, the doors may open earlier than scheduled.
  • The performance will start promptly at 6:00 pm. Due to the large number of expected concert attendees arriving just before the show, if you arrive shortly before the start, you may not be able to reach your seat in time. Therefore, we recommend arriving with ample time, ideally by 5:00 pm.

Thank you for your cooperation.
We look forward to welcoming you at the event on behalf of the artist and the staff.

Regarding Admission

  • Baggage inspection and metal detector checks will be conducted upon admission.
  • After the security check, AnyPASS QR code authentication will be performed. Please display the HOME screen of the AnyPASS app and proceed to the entrance. Admission will not be granted with screenshots or screen captures of the QR code.
  • Due to the possibility of reception signal issues in the vicinity and inside the venue, please ensure to save your seat number when it is displayed.
  • Please be advised, Re-entry into the venue is not allowed.

Request for Cooperation in Distributing AnyPASS Tickets

  • For this event, each person is required to have one ticket for admission. Customers who purchase two or more tickets must distribute the tickets to their accompanying personnel by the day before the performance.
  • Accompanying personnel should complete the receiving process of the distributed tickets.

Information for Those Whose AnyPASS Tickets Have Not Been Issued

  • Please come to the support desk near each entrance gate. As it may take some time for assistance, customers who have not received their tickets are requested to come to the support desk with their accompanying personnel at 3:30 pm, the opening time.

Customers who purchased through domestic sales:

  • VIP Package:Gate 20/24/25
  • U-20:Gate 33
  • For customers with other seat types, please proceed to the support desk at a nearby gate with relatively less congestion.

Customers who purchased through international sales:

  • VIP Package:Gate 25
  • U-20:Gate 33
  • Other seat types:Gate 21

※ Personal identification of the purchaser will be conducted. Please ensure to bring one of the following identification documents:

  • Driver’s License, Student ID, Passport, Disability Certificate, My Number Card (notification card not acceptable), Residence Card, Special Permanent Resident Certificate, Resident Basic Registry Card, Foreigner Registration Certificate

Information about the AnyPASS Support Desk Before Opening

Between 2:30 pm and 3:30 pm, prior to the opening time, we will provide assistance only at the support desk at Gate 25.
From 2:30 pm to 3:30 pm, we will address issues for both domestic and international ticket purchasers at Gate 25. For any assistance, please feel free to visit us before the opening time.

Thank you for your cooperation.

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